Czytasz?

poniedziałek, 17 marca 2014


JAKA JEST TWOJA ULUBIONA PIOSENKA?????

Przepraszam, że nie rozdział, ale coś mnie rozkłada i trudno mi się skupić. Piszę jednak, ponieważ mam niecierpiące zwłoki pytanie. A oto ono:

JAKA JEST TWOJA ULUBIONA PIOSENKA?

Bardzo mnie to interesuje. Moja ulubiona piosenka ( aktualnie ) to All about us Tatum. A wasza? Odpowiedzi piszcie w komentarzach i serdecznie zapraszam na drugi blog, gdzie czeka rozdział 5.
PS. Dzięki, dzięki, dzięki za 200 wyświetleń na blogu. To dla mnie wiele znaczy.
Tuyo, Fresa

4 komentarze:

  1. Moja ulubiona piosenka to happy, wasted, thank you very much i jubel.
    Pozdrowienia od Wiki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Też lubię ,,Happy''. Bardzo dobrze mi się kojarzy.
      Pozdro, Truskawka

      Usuń
  2. A z czym ci się kojarzy piosenka happy?

    OdpowiedzUsuń