Czytasz?

czwartek, 17 kwietnia 2014


Rozdział 13 Epilog

 

J.K Rowling napisała ,,Trzeba być bardzo dzielnym, by stawić czoło wrogom, ale tyle samo męstwa wymaga wierność przyjaciołom’’  

 

Siedzimy sobie spokojnie całą piątką w moim ogrodzie. Śmiejemy się, krzyczymy, kłócimy i ogólnie jest fajnie. Nadal nie zapomniałam o wydarzeniach z przed miesiąca, ale dzięki moim przyjaciołom czuję się lepiej. Ja i mama zbliżałyśmy się ostatnio do siebie. Katniss spodziewa się kociaków. Rico często nas odwiedza, ale nadal żre się z Alanem, więc na ogół  spędzamy ten czas tylko we dwójkę. Natomiast moje relacje z Alanem uległy znacznej poprawie, i można powiedzieć, że…sama nie wiem co można powiedzieć, więc staram się nad tym za dużo nie zastanawiać. Jesteśmy młodzi i szczęśliwi , trzeba korzystać z życia, to nie jest czas na szukanie miłości na całe życie. Poza tym ona zawsze przychodzi. Czasem później, czasem wcześniej, ale zawsze przychodzi. Tak samo jak szczęście. Bo nie da się ukryć, że to właśnie ta czwórka nauczyła mnie co to jest przyjaźń, poświęcenie i szczęście. To oni nauczyli mnie, że za chmurami zawsze jest słońce.

 

Koniec…a może początek?   

 

 

Cześć,

 To jest już Epilog, a moje opowiadanie dobiegło końca. Kocham to, że zdecydowałam się założyć tego bloga. Wiele razy nie miałam już weny i chciałam odejść, ale czułabym się nie w porządku nie tylko wobec Was, ale również wobec samej siebie, ale to nie ważne. A wiecie co jest ważne? To, że nie zamierzam tak łatwo odpuścić, o nie. Macie tu link do nowego bloga z dalszym ciągiem historii Belli i jej paczki. I mam do Was jeszcze jedną prośbę. A mianowicie proszę Was wszystkich, którzy to teraz czytają o długaśne komentarze. To czujecie w związku z tą historią oraz co sądzicie o bohaterach. I wbijajcie na drugiego bloga http://truskawkaopowiada.blogspot.com

Truskawka <3

 

 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz